Bezpečný nákup

Garance kvality

Zabrušujeme pouze brýlové čočky od renomovaných výrobců. Dodavatele obrub pečlivě vybíráme na veletrzích v Paříži a Miláně.

Garance vrácení peněz

V případě nespokojenosti můžete vrátit brýle do 30 dnů bez udání důvodu. Dostanete zpět peníze za brýle i poštovné.

Síť poboček

Brýle si můžete osobně vyzkoušet v síti našich poboček.

Přejít na hlavní navigaci

Jak jsme testovali optiscont

Nové věci se často nerozbíhají tak rychle, jak by si člověk přál. Náš projekt Optiscont není výjimkou a má to určitě více důvodů. Jednak je to tím, že do lékárny lidé obvykle nechodí pro brýle, a tudíž u sebe nemají předpis s dioptriemi. Dalším důvodem je určitě i to, že se jedná o naprosto novou věc a je potřeba, aby si na samoobslužný koncept uživatelé trochu více zvykli. Jedním z významných problémů je ale to, že lidé neví, jak náš systém správně používat. Ono nakupování dioptrických brýlí není úplně jednoduché, mimo jiné kvůli nutnosti zadání správných parametrů. Dříve to bylo jednoduché – člověk prostě předal optikovi předpis na brýle a o víc se nestaral. Nemusel se zabývat tím, co je na receptu napsáno za podivná čísílka a osy. V samoobslužné optice je to ale o nečem jiném. Musíme předpis alespoň přečíst a údaje zadat do formuláře.

Bylo nám jasné, že je nutné povolat odborníky, aby nám poradili, kde je zakopaný pes. Respektive, kde se naši uživatelé při objednávání přes náš samoobslužný kiosek „zadrhnou“ a neví kudy dál. Rádi jsme tedy využili nabídky nově vznikající agentury, která se zabývá poradenstvím v oblasti inovací služeb, firmy The Point Design.

Zakladatelé této firmy Adam Hazdra, MSc. a Ing Kateřina Kánská aplikovali na náš projekt vlastní metodologii, segmentovali návštěvníky optiscontu a vytvořili „persóny“ – typické uživatele našich služeb. Na těchto persónách demonstrovali a popsali rozdílný přístup různých zákazníků, abychom byli schopni pro ně celý proces nákupu optimalizovat. Na základě kvalitativního šetření nakonec navrhli doporučení pro umístění optiscontu, fyzické uspořádání i úpravy v objednávkové aplikaci. Některé z těchto problémů jsme sice intuitivně tušili, ale nikdy jsme je takovému hloubkovému testování nepodrobili.

Přestože se jedná o začínající agenturu, bylo zřejmé, že mají bohaté zkušenosti a vědí, o čem mluví. Se spoluprácí jsme byli velmi spokojeni a věříme, že společně brzy otestujeme druhou generaci optiscontu, na jejímž vývoji momentálně pracujeme.

Zkusit brýle online ?>


CZ|SK


Nákupní košíkNákupní košík
košík je prázdný

Přihlásit se | Registrace